Loading...

اخبار

ربات اسباب بازی هوشمند شیائومی مدل تانک Xiaomi MITU Block Robot Tank Version 2017

نوشته شده در : 2017/11/22 - 14:41
بات شیائومی مدل تانک نسخه 2017، مانند لگو از قطعات مختلفی و زیادی تشکیل شده است که می توانید با اتصال آنها توسط راهنمای داخل جعبه به شکل دو مدل تانک آن را بسازید و سپس با استفاده از اپلیکیشن گوشی و یا صبحت کردن، آن را هدایت و کنترل نمایید.

ربات شیائومی مدل تانک 2017

 

همانطور که مطلع هستید، شیائومی در گذشته ای نه چندان دور، ربات اسباب بازی طراحی کرده بود که می توانست به شکل های مختلفی مانند هواپیما، دایناسور و یا آدم آهنی در آمده و و با وجود دو عدد چرخی که داشت می توانست به حرکت در آمده و آن را کنترل نمایید. فن آوری هوش مصنوعی هر روز در حال بهبود است و با توجه به استقبال بی نظیری که از طرح شد، شیائومی اقدام به طراحی و ساخت نسخه ی جدیدی از ربات نمود. ربات تانک شیائومی نسخه 2017، نمونه ای به روزتر با طراحی نسبتا متفاوت است.

ربات شیائومی مدل تانک 2017


تبدیل چند گانه

 

این ربات مانند قبل به گونه ای طراحی شده است که تمام قطعات آن جدا از هم هستند و باید خود کاربر طبق دفترچه راهنمایی که همراه محصول است، آنها را اسمبل کند. با انجام مرحله به مرحله آن می توانید ربات زیبایی بسازید. این اسباب بازی هوشمند از قطعات زیادی تشکیل شده است که از شروع اتصال آنها به همدیگر لذت خواهید برد. طراحی و نوع رنگبندی این ربات با ترکیب رنگی سفید، قرمز و طوسی ظاهر آن را زیباتر می کند. این ربات تبدیل شونده می توانید به طور حرفه ای اوقات فراغت شما را پر کند و دوره آموزشی جالب را تجربه کنید.

این ربات ماژولار که بر اساس ساختار اسباب بازی های سری لگو طراحی شده است، می تواند به روشهای مختلف به هم متصل شده و به شکل دو مدل تانک تغییر شکل دهد. از مهمترین تفاوت های این مدل نسبت به به نسخه ی قبلی، شکل چرخ های ربات استکه مشابه با چرخ های تانک می باشد این در حالیست که در مدل قبلی از چرخ های معمولی استفاده می شود. دلیل این امر به خاطر حرکت سریعتر و راحت تر ربات هنگام مواجه با موانع و ارتفاعات مختلف است.

ربات تانک ماژولار شیائومی نسخه 2017

تمام قسمتهای ربات، از مواد سازگار با محیط زیست ساخته شده است و هیچ گونه حساسیتی برای پوست ایجاد نمی کند. این قطعات کاملا دقیق در بسته بندی های جدا از هم پک شده است تا هنگام اتصال کردن مشکلی ایجاد نشود. تمام قطعات کاملا دقیق برش خورده و به راحتی به هم متصل می شوند.

 


حرکت دقیق

 

 همانطور که گفته شد این ربات، هوشمند است و می تواند به کمک اپلیکیشنی که روی گوشی موبایل نصب می شود، کنترل شود. مغز ربات که عملیات پردازشی مختلف را انجام می دهد از یک پردازنده 32 بیتی ARM Cortex Mx تشکیل شده است. این ربات دارای یک باتری لیتیوم پلیمری داخلی است که با یکبار شارژ آن می تواند تا 12 ساعت کار کند. شارژ آن توسط آداپتوری با خروجی  11.1V/18.3Wh توسط پورت USB Type-C انجام می شود. 

کنترلر اصلی ربات همچنین دارای 4 پورت USB Type-C است، بنابراین شما می توانید یک دوربین یا یک چراغ قوه روی ربات خود نصب کنید. کنترل یک ربات فوق العاده آسان است.

موتور ربات از قدرت بالایی برخوردار است. این موتور در هنگام حرکت با استفاده از سنسور ژیروسکوپ و مسیر، بسیار دقیق حرکت می کند.

حرکت دقیق ربات اسباب بازی شیائومی


کنترل آسان

 

این ربات را می توان به سه طریق کنترل کرد. 

  1. نرمال (با کنترل از راه دور): می توانید توسط اپلیکیشنی که روی گوشی خود نصب می کنید، ربات را کنترل نمایید.
  2. ژیروسکوپ: در این حالت می توانید تنها با حرکت دادن گوشی، ربات را کنترل نمایید.
  3. به کمک مسیر: در این حالت شما یک مسیر را روی صفحه نمایش گوشی، رسم می کنید و ربات بر اساس این مسیر، شروع به حرکت می کند.

کنترل آسان ربات شیائومی

 

اگر شما می ترسید از اینکه نتوانید ربات را کنترل کنید، زیرا زبان برنامه نویسی را بلد نیست. باید بگوییم که جای هیچگونه نگرانی و تردید نیست. سیستم برنامه ریزی ربات، بلوک گرافیکی است. فقط کافیست ربات را دنبال کنید و با استفاده از اپلیکیشن به راحتی آن راکنترل کنید. امکانات بی حد و حصری برای اینکار وجود دارد.

سیستم برنامه ریزی ربات شیائومی

اما چرا نسخه جدید بهتر از مدل قبلی است؟ ربات جدید MITU Crawler Builder Bunny Block Now یک ردیف کروپیل برای غلبه بر موانع مختلف در مسیر دارد. علاوه بر سه روش کنترل موجود، ربات همچنین دستورات صوتی را درک خواهد کرد. در حال حاضر، از دستورات پایه مانند "جلو - عقب" و غیره پشتیبانی می کند.

کنترل ربات شیائومی با صدا

اگر می خواهید دوباره به دوران کودکی برگردید و یا یک سرگرمی شگفت انگیز برای فرزندتان ایجاد کنید، ربات MITU Crawler Builder Bunny Block Robot دقیقا همان چیزی است که شما نیاز دارید. یک اسباب بازی مدرن با امکانات فراوان.

دسته : بازی بازدید : 3268
برچسب ها : بازی

نظر کاربران

نظری برای این خبر ثبت نشده است .

فیلیشا


یک فروشگاه اینترنتی است که به عنوان یک پل ارتباطی قدرتمند، خریداران را با شاخص ترین و مطمئن ترین وارد کنندگان کشور که ارائه دهنده مناسب ترین قیمت ها می باشند، مرتبط می سازد.

از تخفیفات و پیشنهاد های ویژه مطلع شوید!